lørdag den 17. juli 2010

Jeg har fået en award

Fra Dianna har jeg modtaget denne award

Hun skriver:

Randi fra Mit pusterum
som også har en dejlig kreativ blog.
Hun laver også nogle rigtig flotte ting.
Og samtidig virker hun som
en hjertevarm person.

Tusind tak for den søde Dianna.
Den er jeg rigtig glad for, og den varmer rigtig meget.

Med awarden følger der nogle opgaver med.

Første opgave: Send et virtuelt kram til den du fik awarden af.
Så her er mit kram til dig Dianna



Så skal man kopier awarden til sin egen blog.


Så her får I den lige igen. :o)

Dernæst skal man skrive tre ting, man elsker ved sig selv.

Den var være. Jeg er vokset med sange som: Du skal ikke tro du er noget, for så er det noget du har misforstået. OSV. Men jeg prøver.

1. Mit kreative gen, som også giver mig mad på bordet. (Er jo dekoratør)
2. Min evne til at finde en udvej, hvis min vej bliver for trang.
3. Kan finde glæde ved små ting.

Vis et billed af noget du elsker.

Har det lige som Pyrus :o)
MEN selvfølgelig elsker jeg manden min, mine børn, hund etc. mere.
Til sidst skal man give stafetten videre til 5 andre bloggere.
Endnu en svær opgave. Der er så mange jeg synes fortjener en award.
Men jeg har valgt 5 og så håber jeg ikke at der er nogen der føler sig forbi gået. Det er ikke meget at måtte vælge ud af så mange super bloggere jeg læser fast.
1. Elin Emilie fra Kys en frø som laver de fineste hæklerier. En kreativ og fin blog, hvor jeg bliver inspireret.
2. Mette fra Faster Mette som også har en kreativ blog. Læser gerne alle hendes sjove små historier fra hverdagen. Og så er hun en rigtig god hækle-lærer :o)
3. Lone fra I Lones fodspor som har en meget kreativ blog, hvor hun deler ud af alle hendes idéer, hvilket er mange.
4. Jeanette fra Engleriet som også har en meget inspirerende og kreativ blog. På hendes blog er der alt fra uld til cernit/fimo.
5.Den sidste skal Camilla fra Tulles klædeskab have. Hun maler de fineste malerier og så er hun min "sparrings partner" og datter. Hun kommer på mange idéer, som jeg også nyder godt af.
God weekend til alle derude :o)

3 kommentarer:

  1. Kære søde Randi :) Tusind tak for de rosende ord - og tak for awarden :) Jeg tager gerne imod. Knus Mette

    SvarSlet
  2. Tak Randi - fordi du synes jeg har fortjent den :).
    Skal lige i tænkeboks inden jeg besvarer den :)

    SvarSlet
  3. Kære Randi

    Tak for de kærlige ord og ja , jeg tager gerne imod.
    Kærligst
    Elin Emilie

    SvarSlet

Jeg vil blive rigtig glad for en lille kommentar i ny og næ:0)